Wednesday 25 March 2020


Idag har det varit en fin dag med 10 grader varmt, det tycker jag är så härligt! För mig och barnen blir det så mycket lättare att ta oss ut och syanna ite lite längrenär det inte behövs vantar och det räcker med galonbyxor och en fleecetröja, mina barn trivs bra så!

Vi har byggt snöslott, cyklat till en lekpark och njutit av solljuset och den milda luften, blidvädret!

Och tänka sig, mina tomatplantor har börjat växa, små ljusgröna spröda växter har tottat fram i krukorna, så spännande för en nybörjare som jag! Jag ser att det gror i paprika-krukan också... det här känns riktigt kul! Imorgon hoppas jag att jag kan så lite mer. Så roligt om vi skulle kunna äta en hel del från vår trädgård i sommar.. det är en riktig välsignelse att få lära sig att odla...och det faktiskt växer, så känner jag!

Kram på er!

No comments:

Post a Comment